Fotboll

Gud vad jag är trött just nu, vid två tiden gick jag bort till danskarna och vi kollade lite film och spelade bord-fotboll vilket jag verkligen söög på!!! Shit vad usel jag var. Men men sen gick vi ut och spelade vanlig footboll eftersom vädret var så fint. Det var skoj men väldigt jobbigt, känner att jag inte är alls i form :P Längtar tills mina inlines kommer så att jag kan börja träna upp konditionen lite bättre.
Har fina blessyrer på mitt ena ben och väldigt blöta kläder.. jag och my var så snälla att vi tog med vatten till alla men carsten och steven tyckte det var roligare att hälla vattnet över mig än att dricka det.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0