Kempo

Precis kommit hem från renshi Henrik. Vi kollade på the Zone och snackade. Var riktigt trevligt fast vi inte var så många och trots att man sett matcherna innan ;)
Känner att jag  verkligen måste börja ta tag i min träning och börja gå på lite läger och sånt, utvecklas helt enkelt. Det är inte så svårt om man bara sätter fart. Åkte lite mer inlines idag och kan näästan bromsa dvs om jag har låg fart :P annars går det inte men jag har en känsla av att jag kommer kunna imorgon! Jag SKA kunna imorgon!

Fick hoppa in och jobba lite ikväll, vilket var skitlugnt eftersom han satt in en person till som skulle göra samma jobb som jag så behövde inte anstränga mig föör mkt :)

Nu ikväll när jag kom hem var jag så träningstaggad, var tvungen att kolla på träningsbilder och spec bilder från min svartbältesgradering. 4,5 h fysträning varav 12 minuter var paus. Bästa och värsta träningen någonsin, finns verkligen inga ord som kan beskriva den dagen.


Alla engagerade i graderingen, 2st som skulle göra testet, 2 motståndare var och 4 personer som satt framme vid ett bord helt tysta och bara tittade på det vi gjorde och skrev anteckningar, ungefär som när man kör upp, de säger vart du ska köra och sen skriver de ner i sitt block vad de tycker och man får inte veta vad.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Herregud så jobbigt att träna fys så länge!



sv: Ja, den e skitsnygg!

2010-04-17 @ 07:56:31
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Elin

Cool header! <3

2010-04-17 @ 18:15:15
URL: http://soelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0