Sömnigt

Usch vilken dag.. Igår gick jag och lade mig kl 9 :O var riktigt trött och ändå lyckas jag försova mig och vaknar inte förrän halv 12!!! Kan iofs bero på att jag hade feber men iaf! Jag fick dessutom tvinga mig ur sängen eftersom jag skulle jobba annars hade jag kunnat sova mer!

Blev jättebasic smink idag, mineralfoundation, fick dock andvända en del av min vanliga concealer eftersom jag var väldigt sjuk-looking, inte trevligt. Och sen blev det svert eyeliner och lite rouge :) Och för att dölja mina påsiga ögon ännu mer blev det glasögon idag :P Dock har jag ingen blid på dem, så de kommer en annan dag


Sjuklingbild på mig som jag bjuder på :P

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Fancy face!



sv: Den bilden är underbar.

2010-04-08 @ 23:39:14
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0