April 21, 2010

Imorse försov jag mig, skulle upp klockan 5 och vaknade kvart över 9.. oops kan ha ngt att göra med att jag somnade vid ett. Tänkte klara mig utan kemikalier men det gick inte så bra :S så fick förtära det i alla fall och sen kunde jag somna :) svårt att vakna bara. Så jag missade den första lektionen men hann i tid till den andra där vi hade diskutioner på franska om katastrofen på Haiti och skandalen med pedofiler inom katolska kyrkan. Mycket hårda ämnen och svåra frågor. Dock ganska givande och jag tror jag klarade mig bra :)

Idag när jag kom hem lagade jag och min bror spaghetti och köttfärssås (hemmagjord färsk pasta & underbar köttfärssås) sedan övertalade jag honom att kolla på tv med mig, blev gossip girl och vi slutade precis kolla på det. Fick hem säsong 2 nu i veckan och har svårt att slita mig, vi kollade igenom hela tre sikvor idag. Vilken snäll liten bror jag har som offrar sig så :)

Nu är det dags för lite franska :( har ju tenta på lördag, men den goda nyheten är att lektionen imorgon är inställd och jag kan vara hemma och plugga hela dan :)

(Detta skrev jag igår men min dator bara lade av så kunde inte publicera det)

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Oh spaghetti och köttfärssås, YUM!



Du kommer klara de galant på lördag!

2010-04-22 @ 18:23:24
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0