Ännu en tidig lördag :S

Då var det tidig lördag morgon igen och jag ska jobba. Är så trött på att jobba helg nu att jag saknar ord. Ska jobba nästa helg med men sen tycker jag att jag förtjänar att vara ledig!!
Nästa vecka kommer vara helt sjukt jobbig med, med nästan heltid och tentor och tentaplugg på det. Jag tycker att jag förtjänar lite semester sen i höst.
Inatt sov jag väldigt bra när jag sov, men det var ngt ljud som väckte mig vid ett-tiden. Kändes som om klockan skulle vara fyra eller ngt men blev glad när jag såg att den inte var det. Dock är jag jättetrött idag. Hoppas allt går smidigt på jobb.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: B

sv: tack :) det blev riktigt svart!



skulle inte vi ut nasta helg?

2010-08-07 @ 10:59:24
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0