Jobb

Nu är det tid att göra vid sig och sticka på jobb, börjar om en halvtimme, och kan säga att jag verkligen inte! känner för att gå på jobb idag. Vill bara vara hemma och inte göra någonting. Tänkte att jag får ta ledigt första veckan i september eller något.. så jag bara kan slappa eller ngt.

Egentligen hade jag tänkt sminka mig idag, men blir inte idag heller, känner verkligen inte för det, vilket är synd, för oftast så blir dagen bättre om man sminkar sig :) Det handlar ju om hur man känner sig. Ikväll när jag kommer hem ska jag sätta mig med franskan.. lära mig vem som skrev vad när.. iaf ett århundrade idag..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: då spikar vi lördagkväll!! hur var kubafesten?

2010-08-10 @ 15:22:55
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0