Lermask

Nu har jag precis plockat bort halva mina ögonbryn, fast man ser ingen skillnad :P Mina hår längst ut var så ljusa och glesa, men de var så ojämna att jag blev irriterad till slut. Just nu sitter jag med en ansiktsmask, lermask, som är djuprengörande. Tänkte fixa till mina naglar med, klippa och fila dem.
Imorgon börjar allvaret, har bara ätit skit denna vecka, haft sånna cravings, men nu är jag mest illamående. Fr.o.m imorgon är det slut på de glupska dagarna. Jag tänker fortfarande äta all mat jag vill, men bra portioner och inte godis och sånt skit förutom en dag i veckan, som det ska va :)
Hoppas jag blir trött snart, varit skittrött hela dagen men nu kan jag inte somna :S Ska upp kl 5 imorgon så känner att jag måste somna snart..

Här kommer en superhet bild på mig i min ansiktsmask :P ser ut som en smurf



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0