Long time no writing

Blev ett långt uppehåll mellan inläggen nu.. I lördags var vi hemma hos Beckie och sen stack vi till tempel. Var väldigt skoj, men jag var sjukt trött. Hade jobbat på dagen och inte vilat ngt.
Bilderna jag tog var helt fruktansvärda och fick inte heller ngn bild på mitt smink :S Dumma jag.

Nu ska jag iväg på jobb om en timme. Jobbar till 21.15 idag, kort dag idag :)

Igår när jag var hos Jessica fick jag en supersöt ring av henne :) var svårt att få en bra bild av den dock..



xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Mhm, men vi måste kolla om ditt rabattkort funkar, för det gjorde inte mitt. Fick ett nytt men ingen rabatt igår, så jag har 4 gånger på mig tills oktober..

2010-08-17 @ 09:53:23
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0