Trött

Idag jobbar jag 7.45-17.00 och ångrar redan att jag sa ja till att jobba längre. Kan ju behöva inkomsten men just nu känner jag att jag vill gå i ide. Bara idag och imorgon kvar dock denna veckan :) Får hoppas att idag går smärtfritt.

Mina ögon är helt svullna och rinniga så blir inget smink idag.. Har varit så dum att jag inte fottat de senaste sminkningarna jag gjort heller. Om jag ska få bra bilder måste jag använda systemkameran och det är så svårt att fotografera sig själv med den..

Idag kommer mamma, pappa och my hem, känns lite synd, hade velat ha mer tid hemma själv.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Aimee

har du skickat? har inte fått den iaf:D

2010-08-19 @ 12:08:14
URL: http://prettybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0