Bling bling

Nu har jag gjort vid mig och ska snart bege mig till Lund. Blir korridorsfest där med ebba :) Mitt stora problem är dock alltid vad jag ska ha på mig, jag sminkar mig alltid först och sen vet jag inte vad jag ska ha på mig men måste ju matcha kläderna till sminket :P
Kände för spraks idag så blev lite strass och så i sminkningen :D Får hoppas det är mörkt bara för känner att min bas är alldeles för tjock idag. Har ju glömt mitt smink hemma hos Ebba och fått klara mig på en foundation som jag hade liggandes här hemma som är helt fel! För det första är den för ljus, den har en rosa ton och jag är gul/oliv och så är den alldeles för tjock!!



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0