Complicated

Jag fick städat mitt rum idag, det tog max 5 min :P jag fick också läst ca 5 sidor i min bok :P Ska läsa klart den imorgon. Förhoppningsvis hinner jag en tur till Lund imorgon med där det blir Partey på mejeriet :D
Kvällen blev trevlig familjekväll med pizza, på spåret, aladdin-choklad. Avslutningsvis blev det timmar av singstar och en film.
Jag och Kim tittade på "It's Complicated" som faktiskt var en väldigt underhållande film!! Kan rekomenderas till andra. Dock är filmen lite vuxen så om man fortfarande inte kan se förbi kiss och bajs-eran kanske man inte borde satsa på denna filmen :D
Vet inte om jag gillade slutet dock, det var ett vuxet och diplomatiskt slut men jag är en sucker for romance och trots att det egentligen blev som det borde tror jag att jag skulle valt tvärtom.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0