Criminal Minds

Jag har nämt det tidigare.. Jag HATAR verkligen när ett avsnitt från en serie slutar mitt i och att nästa avsnitt inte kommer förrän nästa säsong! Jag förstår varför de gör så, men det gör mig galen!!
Har suttit och kollat på Criminal Minds säsong tre. Fick den i måndags och har redan kollat klart den. Den var inte så lång dock. Känner att jag inte kan vänta på säsong 4 men måste vänta tills efter jul. Om inte jag får den i julklapp då :P
Ska dessutom köpa The Mentalist säsong 2 och har lovat mig själv att bara köpa en box i månaden :P Ett dåligt löfte anser jag! Kommer ta evigheter innan jag har alla säsonger i alla serier jag vill ha!

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0