Sleeping beauty

Jag är helt ifrån mig idag :P Har haft den bästa sömn man kan tänka sig! Hade huvudvärk hela dagen igår och sen på kvällen blev det migrän, vilket INTE var trevligt. Men sen imorse när jag vaknade (först lite innan 7) så var jag helt utvilad och det var så sjukt skönt att ligga i min säng (trots att jag somnat vid 2). Tänkte att jag fick sova lite till och 8 hade jag fortfarande inte riktigt somnat. Tänkte att jag kan ju inte gå upp nu!! Jag somnade dock och vaknade 10 över 10. Mer lagom tid men så hade jag lovat att inte väcka min bror förrän 11 så jag låg lite i sängen och så helt plötsligt vaknar jag och klockan är tio i 12. Skönt att sova ordentligt! Och fast jag sover mkt ngn gång betyder det inte att jag sover bra, utan tvärtom.

Jag gillar att sova bra!!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0