Thuesday

Wohoo idag hade jag sovmorgon :) Det är riktigt skönt att ha det. Idag måste jag städa mitt rum. Fick ju veta att mina "knottror" i ansiktet inte var finnar eller kvisslor utan allergi och är överkänslig mot damm och kvalster så ska se om det blir bättre.
Paula kommer en tur idag med :D vi ska fixa hennes hår lite, ska bli spännande att se hur hon vill ha det. Ikväll är det också möte på kempon, så har inte direkt någon "slappedag" framför mig :S. Jag kunde egentligen varit i Tyskland med pappa, men Paula kunde inte följa med och så så fick stanna hemma :( Men jag hade ju inte fått sovmorgon om jag följt med..

Nu: Breakfast time!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becci

Skönt med sovmorgon. Längtar till min som infaller på lördag!

2010-12-09 @ 18:09:58
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0