Malmö

Idag gick jag upp vid 7, åt en god frukost, sminkade mig och sen bar det av till skolan. Idag var det fransk litteraturhistoria på schemat och jag hade som vanligt glömt att läsa det vi skulle läst, men jag klarade mig igenom lektionen än en gång :)

Dagens smink: (Allt från MuS om inget annat anges)
x Eyeprimer tinted
x Microshadow Muffin
x Microshadow Velvet
x Eyedust Meteor
x Cake eyeliner Black
x Eyepencil Vanilla


 


Efter min föreläsning träffade jag Ebba på stan, vi gick till Make up Store och jag köpte en Cover All Mix åt henne och en pensel. Därefter gick jag till stationen och mötte upp min syster och vi åkte vidare till Malmö.
Vi gick och kollade i lite olika affärer, bland annat var vi på entré där jag hittade en jättefin hatt på "Bijou Brigitte". Jag hade redan kollat in hatten i onsdags när jag och Beckie var ute på lite fönstershopping, men kunde inte bestämma mig för om jag ville ha den eller inte. 

                    
   

                                                                xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Tack darl!

Oh du köpte den fina hatten :) Fabulous!

I love your blog already!

2010-02-26 @ 21:11:56
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0