Blue eyeliner

Idag sova jag ända tills tio i 11. Det var skönt, men blev chockad över att klockan var så mkt, för det kändes som om den var 9.
Efter frukosten blev det en kort runda inlines, 30 min typ. Det började droppa så vände hem. När jag kom hem kollade jag på tv, duschade och sminkade mig. Missade precis bussen till Landskrona så får ta nästa :S I La ska jag träffa Beckie och Danne :)

Idag när jag sminkade mig, tänkte jag att jag skulle använda mig av en färgad eyeliner eftersom jag nyligen fick frågan om man kunde använda andra färger än svart, och självklart är svaret ja :) Denna sminkningen är en vardagssminkning som var min standard innan.



Jag har använt:
¤ MUS eyeprimer
¤ MUS Microshadow Muffin
¤ MUS Microshadow Dagger
¤ MUS Microshadow Deep blue blandat med MUS mixing liquid (som eyeliner)
¤ MUS Eyepencil Vanilla
¤ MUS Max lashes macara


xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: mr.biggelsworth

så fint det var, jag tror jag köper en grön eyeliner :)

2010-07-15 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0