Landskrona & Eclipse

Nu har jag precis kommit hem från Hbg och Beckie. Var lite synd att behöva åka hem, men vi ska ta igen tid senare :)
Sitter och äter just nu, för kom på att jag inte ätit sedan halv 2 idag :S men men har i alla fall inte blivit sjuk.

Åkte till Landskrona och träffade ju Beckie och Danne där, vi gick omkring lite och kollade på grejer, drack lite cider och så. Sen 20 i 6 tog vi bussen till Hbg. När vi stod och väntade på bussen fick vi en massa skit av en jättetrevlig man som jobbade på skånetrafiken. Fick plåster, en pappersbuss, karnevalschema etc.. Fick också en rundtur på karnevalsbussen :) den va så fiin med alla färgglada girlanger.

I Hbg gick jag och Beckie och hämtade ut våra biobiljetter och vi fick dessutom ett rabattkort så att vi får gå på bio för halva priset tre gånger :) det säger man inte nej till. Så nu har vi bestämt att vi ska gå på bio ca 1 gång i månaden, kanske blir mer, vi får se :)
Såg Eclipse idag och den var bra :) filmerna blir bara bättre och bättre och can't wait till nästa. Och detta kommer från en som var lite emot filmerna haha.. Så jobbigt när de ska dela upp en bok till två filmer, man vill ju bara se mer, men måste vänta en massa mellan..

Efter bion gick jag och Beckie en lång runda i Hbg och tittade på finfina hus och pratade lite, det är alltid lika trevligt. tio över 11 tog jag bussen till knutan och sen tåget hem. Önskar att mina planer var genomförda nu så jag kunde bo granne med beckie

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

De hade varit underbart att bo granne med dig!

2010-07-16 @ 11:22:47
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: mr.biggelsworth

lite beslutsångest? för en månad sen skulle du bo i malmö :p

2010-07-16 @ 14:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0