Over n' out

Nu hara jag och Kim kollat på "The Italian Job" Den är bra :) Fast oceans-filmerna är bättre :) Glömde skriva innan att när jag städade mitt rum hittade jag en halv fågel under min säng :S Vaknade en natt av att min katt "lekte" under sängen och sen tuggade hon på ngt. Jag hämtade mamma men vi hittade inget under sängen och sen drog jag ut lådor och sånt men hittade ändå inget. Idag när jag drog ut hela sängen hittade jag en massa fjädrar. Gud vad äckligt. Min bror (som btw fyller 21 idag, grattis) fick städa upp den och sen fick jag verkligen sanera golvet.

Blev inget smink idag, men här kommer en sminkbild, på mina ögonskuggor, glitter, strasstenar etc.



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Öhh en halv fågel....



Fint det blev!

2010-07-22 @ 09:32:57
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0