Träningsvärk

Idag är det riktigt tråkigt väder :S Det är egentligen skönt, man kan sitta inne och inte göra ngt. Men jag ville ju ut och åka inlines, fast jag kan ju bara ta på regnkläder, men iaf..
Sov länge idag, eller med tanke på att jag somnade halv 4 blev det ju inte länge. Imorgon ska jag upp kl 5 så måste lägga mig tidigt idag :S Får trötta ut mig ordentligt.

Har världens träningsvärk idag, speciellt i benen och idag väntar hollywood workout, dagens pass också med ben tror jag. Och om jag åker inlines på det kommer det bli minst sagt jobbigt! Men om man vill vara fin får man lida pin. Det är ju faktiskt kul med, inte bara jobbigt.



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0