Übertrött

Nu är jag hemma från jobb, varit hemma i en halvtimme ungefär. Varit ovanligt pigg idag trots allt. Men nu när jag kom hem och satte mig blev jag ruskigt trött. Mamma och Kim hade redan varit på Center Syd idag, vilket jag tyckte var dumt, eftersom de kunde frågat om jag skulle ha ngt, speciellt eftersom jag redan frågat min mamma om hon kunde hämta mina mediciner en gång. Känner att jag är på riktigt dåligt humör nu med. PMS blandat med sömnbrist är ingen bra kombo. Är dock för trött för att orka utagera på ngn.

Nu ska jag i alla fall vila och sen sminka mig så mitt humör kan bli på topp :) Sen blir det apoteket!! För jag ska minsann sova inatt

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0