Vaken

Jag är fortfarande vaken :S Var tvungen att gå hem från jobb vid 5-tiden för jag hade migrän som inte artade sig bra. Kom hem och gick direkt i säng. Sov till ungefär nio, då jag gick ner och kollade lite tv med mamma. Morden i Midsomer kollade vi på, alltid lika trevligt!
Nu har jag precis kollat på E! "Our favourite stars way back when" och "Sexiest men of the world", vilka hunkar det finns i världen :L
Imorgon ska jag jobba men börjar inte förrän 2 så det är ju nice sen är jag ledig TVÅ dagar i rad!! (Det har inte hänt på ett tag nu)

Tänkte lägga ut en av sminkningarna från helgen. Denna är från i Lördags när mina syskon hade födelsedagsfest och jag stack till Ebba i Lund. Gjorde en lätt sotning. Dumt bara att jag fotade innan jag "städade" alltså tog bort kladdad mascara etc.



xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0