Brunt

Nu ska jag köra och hämta Jessie och sen bär det av till Väla och Ikea. Har en del saker jag måste köpa och jobbar mkt dessa dagar så hinner inte annars.

Idag har jag brunt smink, något jag aldrig har, inte för att jag inte passar i det. Men om jag ändå ska sminka mig känner jag oftast att jag lika bra kan använda massor av färg :) Jag ääälskar färg. Färg gör mig glad. Men men kände att det var på tiden med en brun sminkning idag. Använde min nya palett och Muffin (MUS). 

 
   

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad fin du är darling. Muffin är bra den!



sv: tack. Får ta och bjuda dig på middag någon dag så vi kan sitta vid de!

2010-06-21 @ 21:58:53
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0