Le grand finale that never came..

Kom hem imorse efter en supertrevlig vistelse på Sweden Rock, så bra den kunde bli iaf. Med tanke på att vi missade fredagen och att jag var sjuk. Hela dagen idag har jag tillbringar med att äta febernedsättande och sova. Men vi får hoppas det blir en bättre dag imorgon.

En sak som gjorde mig RIKTIGT sur på SRF va Guns n' Roses, som jag måste säga är de SÄMSTA jag någonsin varit med om!! Och jag var nog inte ensam med att tycka det för alla bara stormade iväg från området. Ljudet var dåligt, men det kunde de inte hjälpa eftersom det var blåsten och vädret som ställde till det, men vem fan valde låtarna de spelade? Hade de inte varit för att de kallade sig Guns n' Roses hade jag tyckt de var bra, men för att vara Guns n' Roses var det pinsamt. Den enda man märkte som gjorde ett bra jobb var trummisen. 
Varannan låt var instrumental och var tredje-fjärde låt var en pauslåt så himla sugit. Plus att de hade tagit in ngn pianist som sääkert är bra men när man förväntar sig en rockkonsert tror man inte att man ska få höra 10 min klassiskt pianospel. I början spelade de "Welcome to the jungle" och vi väntade febrilt i ungefär en timme på nästa bra peppiga låt ( de flesta var ballader :( ) då Sweet Child O' mine kom. sen var det tillbaka till skitmusiken och vi orkade helt enkelt inte mer. De borde skämmas!!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Nje, fan vad surt!

2010-06-13 @ 22:12:08
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0