Sunshine

Gud vad jag var glad imorse när jag vaknade :) För det första hade jag inte ont i halsen och örat längre, jag hade sovit underbart och solen sken ute :)
Därför ligger jag nu ute i det vackra och varma vädret och solar och läser franska. Förenar nytta med nöje. Har precis också läst nya Chic som damp ner i brevlådan idag.

Tänkte jag ska lägga in en bild från i fredags när vi kollade SATC 2 på bio. Har inte lagt upp ngra bilder från det och eftersom jag inte sminkat mig på ngra dagar kan det passa. Då får man se mitt hår med nu när det är förändrat lite till :)



Blev lätt sotade ögon med ljust brunlila svart och pärlemor. Till det hade jag ett väldigt rosa läppstift som matchade mina skor :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0