Tisdag kväll

Fick ett mail innan idag att min klänning var skickad så kommer få den snart :) Alltid lika skoj med nya kläder.
Det var ganska lugnt på jobb idag, men fick migrän. Hade inga mediciner dock så fick ta bamyl koffein tills mamma kunde komma med imigran till mig. Men det blev bra till slut i alla fall och jag kunde stanna hela dagen på jobb. Tog lång tid att stänga med och vi gick inte från jobb förrän halv 10 :S

Precis kollat på CSI och CSI Miami med mamma och tänkte lägga mig och läsa nu ett tag. Väldigt avkopplande att ligga och läsa. Såg innan att det ska bli dåligt väder imorgon, på min lediga dag :( Hoppas det bara är inatt, trots att det visar hela dagen. Är dock ledig i helgen med och då ska det vara fint väde :D

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0