Vardagsmakeup

Vilken härlig dag det har varit idag, men tror jag varit för mycket i solen och druckit för lite, för har fått huvudvärk. Det kunde jag ju klarat mig utan :P
Har mycket att göra nu resten av denna veckan samt nästa vecka, i och för sig kommer det vara roliga saker jagb ska göra, men alla vill bli klippta och sånt nu innan studenter och så. Det blir att klämma in en masas på ett redan fullspäckat schema.

Nu till något intressantare, när jag egentligen inte orkar sminka mig brukar jag köra mineralmakeup och eyeliner. Enkelt men ändå fint. Den senaste tiden har jag dock börjat tycka att det är lite tråkigt eftersom jag nästan alltid har det så jag började lägga lite färg på nedre tårkanalen och testade faktiskt med rosa, vilket blev finfint. Trodde först att jag skulle se svullen och sårig ut i ögonen men det blev riktigt bra och mina gröna ögon blev mer intensiva med det rosa :)
Synd bara att det rosa inte blev lika intensivt på bilden som det var irl.

Det är MUS lippencil Aloha jag har använt, den fungerar lika bra till läpparna som till ögonen, se bara till att vässa den och eventuellt torka av pennan innan ni använder den till ögonen så att det inte kommer bakterier i ögonen som inte borde vara där.



xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: sandra

sjukt snyggt med rosa där inne. är det gjort med rosa penna eller ögonskugga eller vad?

2010-06-03 @ 18:09:13
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0