Varm

Sitter och äter lunch nu, innan jag ska iväg på jobb. Verkligen synd att behöva gå till jobb i det här fina vädret. Är dock ledig imorgon, så får hoppas att vädret är superbra då med :)
Det blev en inlinesrunda innan, samma som igår och dagen innan det. Det är en lagom lång runda, fast det kändes rätt mkt på tillbakavägen. Var jättevramt och dessutom var det benträning på hollywood workout imorse.
När jag kom hem från inlinesrundan blev det ett snabbt dopp i poolen och sen låg jag och läste i solen. Måste snabba mig att läsa ut min bok nu eftersom jag måste hinna läsa på franska med innan början av augusti. Är ganska mycket att läsa och har inte såå mkt tid kvar efter jag jobbat.

Nu kallar duschen

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0