Bored 30's

Nu ska jag snart ut och gå med jessica, eller det är typ en halvtimme tills jag ska gå, har en liten paus från fanskan just nu, det kan lätt bli föör mkt! men hoppas det går bra på tentan imorgon känns helt okej, bara det inte kommer en massa frågor på vad Yaguello tycker, man kan inte komma ihåg allt man läst :O
Imorgon måste jag också inom jem och fix, de hade billiga festivalstolar som jag och kim ska ha med till sweden rock :)

Idag kände jag egentligen för att sminka lite, men det är föör varmt och för lite tid över från franskan, men tänkte att ajg kunde lägga upp en gammal bild på en uttråkningssminkning, här 30-talssminkning



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

You look like a doll!



sv: Lycka till på tentan imorgon! Du har varit ute på promenad, det är motion! Men just nu får tentan vara i fokus!

2010-05-20 @ 21:57:03
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0