Dag 4

Ojojoj vad jag fuskade igår!! Inga inlines och mkt mer mat än jag hade tänkt, alkohol med :S men men, känner mig bra idag dock och det var trots allt lätt att fortsätta med planerna idag. Har precis kommit hem från en runda inlines och ska snart ner och förtära lite. Blir lite mer mat idag med eftersom jag har ett jobbigt pass kempo framför mig. Utmaning är kvällens tema och jag tycker jag utmanar mig genom att bara gå dit haha, nee det är skoj att gå dit och träna man känner sig så bra efteråt!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Duktigt! Inte en kroppsdel ska vara torr efter passet ikväll!

2010-05-13 @ 17:46:29
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0