Day 3

Usch vilket väder det är idag :( helt deprimerande! Och jag som har två inlinesrundor på schemat idag :(, Men så länge det är uppehåll är det lugnt, men blåsten är jobbig.
Jag vaknade typ precis, kunde inte somna igårkväll trots att jag var skittrött så fick sätta mig där nerre lite och vänta på att mina piller skulle verka.

Idag är min dag faktiskt ganska uppbokad, ska ju som sagt hinna med 2 rundor inlines, klippa jessicas farfar, posta grejer till pappa, kolla igenom ett skolarbete och sen ikv ska jag till Paula och vi ska eg grilla, men får väl kanske steka ist.. vädret ser ju inte lovande ut.

Nej nu är det dags för frukost!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Hoppas du får kul ikväll! :)

2010-05-12 @ 16:49:58
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0