Day 5

Nu har jag precis ätit min frukost, eller druckit vilket man vill.. Såg att jag hade fler dagar kvar än jag trodde, detta eftersom vissa mål varit utbytta och sen har jag gått upp så sent att jag glömt äta alla. Så får fortsätta lite nästa vecka med.
Min träningsvärk har byggts på :S, vilket egentligen är ganska skönt, men ändå superjobbigt. Blir antagligen två rundor inlines idag, en nu snart och så kanske en med min syster senare i eftermiddag.
Ska sminka och styla min syster idag eftersom hon och hennes kompisar ska över till DK, får se om vi hinnre färga hennes hår med, men tror inte det eftersom jag har en hel del franska att ta itu med... Lika bra att råplugga hela idag så jag slipper det resten av helgen!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0