Makeover

Oj, jag är inte van vid att få så många kommentarer så fattar inte vilka jag läst och vilka jag inte läst HAHA :P
Nåväl, jag har klarat av dagens måsten, dvs åka inlines och klarade även av i matväg det jag skulle. Snart ska jag lägga mig och läsa en fransk bok, om jag är uppe för länge kan jag nämligen bli sugen på mat, vilket inte är bra :P

Idag har jag också gått från rödbrunt till oranget till blondt hår. Dock är jag inte van vid att ha färg i hårbotten vilket jag har nu eftersom vi först blekte upp i folieslingor och sedan ljusarefärgade med en askig färg som skulle ta bort det orangea och jag måste säga att resultatet är förvånansvärt bra! Nu ska jag bara beställa löshår som jag ska kolla om min frisör Aimee kan sätta i innan SATC premiären :)

Här kommer lite bilder (min bruna färg kan ni se på en bild från tidigare idag)
Först har vi bilden efter folieslingorna och sedan efter färgningen.

  

Dock inte det bästa ljuset där bilderna togs.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Snyggt! Fast jag hoppades på min egna lilla charlotte HAHA. Skoja bara. Ska bli spännande att se det i verkligheten!



sv: Glömde mina träningsbyxor så fick bli i mjukis. Inte det skönaste men gjort nu!



2010-05-10 @ 23:48:55
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Aimee

wie:) ja det fixar vi!

kommer bli FAB!

2010-05-12 @ 12:45:00
URL: http://prettybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0