Morning 2

God morgon igen.. lr itne, men nu har jag vaknat igen :) Gick dock inte och lade mig med en gång jag kom hem. Åt en andra frukost bestående av löskokta ägg och nybakta bullar :) läste 20 s i min franska bok och kollade lite på E! :P Hann med en hel del.
Men nu börjar klockan bli mycket och jag ska nog köra klockan 2, eftersom jag måste till Lund först och inhandla en bok som jag ska ha läst ut till på måndag, så nu vet ni även vad jag ska göra i helgen :P Jag har inga problem att läsa böcker på svenska, det hade säkert tagit 2 timmar max, sen måste man lägga till att det antagligen är en tråkig bok och att den är på franska :s Måste översätta och skriva lite pom innehållet med, sen måste jag kolla med mina lärare med lite grejer, nu när jag vaknat från min dvala.


Klänning från Asos som jag vill ha :L

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0