SATC

Idag överlevde jag en redovisning :) gick ganska bra tyckte jag. Nu sitter jag nerbäddad i en fåtölj med filtar och B&J Chunky monkey (min favorit) och kollar på E! Var precis THS "The girls of Sex & the City" vilken är en av mina absoluta favoritserier, man blir så glad när man ser den och ALLT som händer i livet kan man referera till ett SATC avsnitt :D

Sitter och funderar på om jag ska sticka iväg och köpa avfärgning imorgon, men får se hur mina lungor känner sig.. Pallar inte ta tåget och sånt om jag knappt kan andas. Annars får jag vänta tills nästa vecka :)

Hmm.. funkar inte att ladda upp bilder just nu så jag får försöka senare :(

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0