Solig morgon :)

Precis avslutat min vanliga frukost, nu ska jag bara göra vid mig lite sen ska jag iväg till Hbg och plugga lite inför den muntliga tentan som jag har imorgon.
Usch man vet inte riktigt vad man ska träna på faktiskt.. men det ska väl gå bra, bara man har ett bra ordföråd.
Sen på fredag har jag ju en litteraturtenta med och den känns svår speciellt eftersom vi egenltigen inte gjort ngt på lektionerna och det är svårt att veta vad man ska förvänta sig..

Vid halv tre idag ska jag vara hos Jessica, vi ska sätta i lite mer lila i hennes hår som blev jättefint förra gången. Efter det ska vi till Hbg och jag ska sätta i mitt löshår, första gången jag har det, ville mest ha det för att känna hur det är. Ska bli spännande!

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Spännande :)

2010-05-26 @ 09:47:02
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0