Taxi

Nu har vi precis kollat på taxi 2. Jag gillar taxifilmerna :) de är väldigt underhållande. Blev ingen hollywood workout idag hade så ont i höften och svanken efter inlinesen, och mina axlar e helt ömma med så tänkte att jag får göra det efter jag har varit hos naprapaten. Denna vecka kommer bli slapp, man får itne träna på 2 dagar efter man varit hos naprapaten, men sen kommer jag kunna prestera mycket bättre!!
Får se om jag tar en tur med inlinesen imorgon innan jag ska dit, känns jobbigt när man inte gör ngt, jag har blivit helt beroende av att åka inlines, trots att det är riktigt pestigt just nu, men så fort min rygg e bra igen ska jag börja på en längre runda :) Hinner nog inte denna vecka bara har ju tentor och så.. Men men nu ska jag lägga mig och läsa lite i franska.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0