Tidig morgon

Vaknade tidigt idag, har redan varit upp i en timme. Kanske var det så att jag inte kunde vänta tills jag fick äta frukost idag :P Tänkte skriva en resumé på franska som jag inte gjort än och sen blir det att läsa en hel del franska med..

Ikväll blir det iväg till Beckie :) Vi ska ut ikväll, tänkte se om vi kan övertala Danne och Jonas att följa med. De ska ju bara sitta hemma och spela fifa. Måste till systembolaget idag med, inhandla lite till ikväll. Tänkte prova Xide's nya cider på burk, strawberry and pepper.

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag ska snart ner till stan och spana in sortimentet! Ses sen darling!

2010-05-15 @ 10:06:27
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0