Typical

Precis suttit och översatt redovisningen till franska, min feber börjar komma tillbaka nu och känner mig inte alls pigg. Var hos doktorn innan idag eftersom jag misstänkte att jag fått akut bronkit och hade väldigt jobbigt att andas med astman och allt, visade sig dock vara början till lunginflammation. Jag som hade tänk skippa doktorn idag, tur att jag inte gjorde det. Fick lite antibiotika så mår antagligen bättre om ngn dag :D
Sitter och kollar på E! nu, det är en trevlig kanal :) just nu visas "Leave it to Lamas" har aldrig sett det innan.

Nu ska jag nog ta lite hostmedicin och gå och lägga mig

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Oh fy vad typiskt :( Du får ha de mysigt och kolla film och bli frisk!



sv: Tack darling, jag ligger och svettas nu fastän jag har duschat.

2010-05-04 @ 00:35:33
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0