E!

Fortfarande hemma och nerbäddad i fåtöljen :P Skulle vara nerbäddad i soffan, men inte bra att ligga ner när man har infektion i luftrölren och lungorna... Men men kollade Inglorious Basterds igår kväll med min bror, det var ju itne den bästa filmen, rent tekniskt men den var underhållande :) Bästa delen är när de ska låtsas vara italienare haha.
Idag kom Kim hem tidigt så han kollade Sommaren med Göran med mig, den va helt okej, fast allt de roliga hade man redan sett på reklamen så det var disappointing.. Sen var den eg ganska deprimerande, han Göran gör allt helt fel och ja.. nej den får inga pluspoäng av mig..

Har läst en del franska hemma idag, inte klar med förra boken än och nästa bok ska vara färdigläst nästa vecka :S oops, har inte ens köpt den.
Kollat på E! idag med, what a surprise ;) Roande tycker jag, som att läsa en massa skvallertidningar utan att behöva läsa :P Har också kollat lite tatueringar, ritade en till min bror igår och ändrade lite på min, vi ska ju tatuera oss i helgen :D

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: Nästa lördag?

2010-05-05 @ 20:38:26
URL: http://isladebecca.blogg.se/
Postat av: Becciloo

sv: Ja, fast fler coctails!

2010-05-05 @ 21:11:54
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0