Workout?!

Imorse jobbade jag, kl 8-13. Det var helt ok, fast när man ser fram emot att vara ledig, trots allt pluggande känns det lite motigt faktiskt.. Men överlevde, sen kollade jag lite SATC när jag kom hem, måste ju kolla klart alla innan fredag. Sen fick jag huvudvärk och gick och la mig och vaknade nu precis.
Ska träna lite ikväll, står hollywood workout på schemat. Det är en träningsdvd som jag tycker är jättebra, när jag använde den regelbundet kunde jag snabbt se resultat speciellt på mina armar. De blev mycket fastare! Den har fått bra recensioner men vet att många sagt att de inte märkte ngt och att de inte blev svettiga och då e min fråga hur lätta vikter har de haft egentligen?! och de kan inte ha gjort rätt för jag tränar mycket och trots det blir jag svettig och ser resultat av denna dvd.
Det finns 3 olika program och jag brukar köra ett program i taget. Hoppas det blir fint väder nu efter regnet med så jag kan åka lite inlines. Nu ska jag sätta mig med min franska.. känns som att jag inte vet var jag ska börja, det finns så mycket!!



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0