B-day gifts

I lördags när jag, jessica, marcus och kim var i London firade jag och jessie våra födelsedagar. Vi började dagen med sovmorgon, alla var trötta efter fredagens sightseeing och klubbande. Sen tog vi en tur till oxford Street där vi shoppade en del. Det är sjukt svårt att köpa födelsedagspresenter till någon som är med en hela tiden..
När vi skulle hem var det sjukt lång kö ner till tunnelbanan, och kön rörde sig inte alls så vi bestämde oss för att gå hem, vilket tog typ lika lång tid.. det skulle göra det iaf. Vi åt vår festmåltid på McDonalds, eller var det BK? Nån av dem var det iaf. Sen gick vi ut igen. Åkte ner till Picadilly Circus och Leicster Square där de flesta klubbarna låg. Vi gick till ett ställe som hette On and On som var helt fullpackat. Väldigt svårt att få tag i ett bord också men några personer går ifrån ett och vi bestämmer oss för att sätta os där. När vi sätter oss ser vi att de som suttit där innan lämnat en massa kokainspår på bordet, vilket inte var så trevligt.. Snurrade bordet och blev dock av med det men iaf.. Detta bordet var dessutom precis vid en vakt så ja.. Det hade inte funkar i Sverige, hoppas jag iaf!

Nu till det viktiga dock! Presenter :) Det är alltid lika roligt :) Av Jessica och Marcus fick jag en superskön rosa tröja, ett pärlhalsband som jag kollat på och ett par inneskor som jag också kollat efter, allt från Primark. Jag gillar Primark, de har sjukt bra priser, dock blir man väldigt snål om man handlar där.. Inget kostar över 10 pund nästan.
Idag när vi var på bio fick jag presenter av Beckie med :) en lovely necessär, ett halsband från H&M som jag adore! kollade på det i London men köpte aldrig det och så ett blingit armband.. Jag älskar bling! Min mamma brukar kanske lite elakt skoja att jag är en ziegenare, jag gillar allt som blänker, hahah. Kanske lite dumt att skriva men det låter kul :) Dessutom var det inte jag som uppfann fördomar.
Jag har fått en del andra saker med, men de är inte så intressanta så de får inte så stor plats..

  

xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becca

Fan vad du är uppe sent kvinna!

Allt som glittrar och blänker - I love!

2010-11-24 @ 06:17:50
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0