Bibel

Nu har jag precis kommit hem ifrån Lund. Jag och Ebba partajade lite med hennes kompisar. Kvällen började med hemmafest och slutade på McDonalds med mellanstopp på Lunds Nation. Synd att musiken var sjukt dålig, annars var kvällen riktigt trevlig. Nu är jag dock ganska trött, varit trött hela dagen faktiskt.
Pluggat en del idag och så var jag så duktig att jag var på gymmet innan idag :) känns bra.

Min mamma köpte min födelsedagspresent idag och så smart som hon var hade hon glömt lägga undan den, så jag såg den. Så fick den idag istället, vilket inte gör mig något :) Kommer ändå få ngt litet på min födelsedag.
Det blev en bok, skönhetsbibeln, som jag tidigare lånat på biblioteket och gillar den väldigt mycket :)



xoxo Sandra Falconstone


Kommentarer
Postat av: Becciboo

Den har jag också :)

2010-11-14 @ 11:31:04
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0