Julbord

Idag börjar jag känna mig mycket bättre :) fortfarande lite hängig men inte alls samma. Känner att jag börjar närma mig slutet :D Idag ska jag ta det lugnt med och idag ska vi även ha svensk julmat. Rätt kul för ingen i min familj vet vad man har, alla kommer på en sak och tänker ja det är nog detta dem brukar ha.
Jag har aldrig någonsin ätit julskina, jag har ätit typ samma sak men ändå. Här hemma är det danskt julbord som gäller då pappa e dansk och så någon av adventsdagarna har vi norskt julbord eftersom mamma är norsk. När vi var små hade vi "svenskt" julbord på nyår fast det innebar bara att vi lade till prinskorvar och köttbullar till det norsk/danska.


(bild från google)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0