Piratkopior.. No thanks!

Är det bara jag som har ngt emot piratkopior? Typ på väskor och så.. Jag förstår att vissa väskor e sjukt snygga men jag skulle aldrig vilja ha en exakt rip-off. Jag anser att det är väl helt ok om modellen är lik och så, för så är det ju hela tiden trender kommer och går inom allt, men när man till och med kopierar märkena, som man gör på typ alla Louis Vuitton-kopior e det bara tacky. Då är det bättre att antingen spara pengar till en orginal eller köpa en väska i liknande modell men som ändå e skitsnygg.

Visste ni dessutom att i Danmark är det olagligt att bära fejk. En kvinna som hade fake Christian Dior solglasögon fick betala 100 000 DKK i böter :O Så det är bäst att inte ha dessa saker med sig dit..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

Det är farligt att gå på gatorna i Danmark.. Beware..

2010-11-26 @ 06:17:59
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0