Sömntuta

Vaknade precis, och jag måste säga att jag förstår inte hur jag kan sova så länge.. jag brukar inte behöva så många timmars sömn men varje dag nu har jag sovit jättemycket. Kan ju dock bero på att jag kanske börjar få en förkylning. Alla andra i min familj har legat hemma med världens förkylning och jag har börjat bli lite hostig och snuvig och så.. Kanske får skippa träningen idag, får se hur jag känner mig. Nu ska jag äta frukost iaf.. Jag gillar annars att äta frukost vid 9-tiden men vad gör man?!
Ska plugga idag med och det känns faktiskt helt ok, jag känner mig inte stressad eller tvungen inför det så ska nog gå bra, kommer nog städa mitt rum lite under tiden med..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0