Starka naglar

Den senaste tiden har jag använt "Nail strengthener" från apoteket. Mina naglar flagar sig och går av hela tiden, så jag tänkte att jag skulle testa.
Jag måste faktiskt säga att det fungerar! Dock flagar mina naglar lite fortfarande, men inte alla och inte i samma utsträckning. Numera händer det mest om jag är torr om händerna och tvättar händerna jättemkt (som jag gör på jobb).
En negativ sak med den är dock att naglarna blir lite missfärgade.. De blir lite gulaktiga, det försvinner dock om man slutar använda den.
För ett bra resultat ska man använda den var dag och man kan då inte använda nagellack eftersom man inte ska ha det på när man använder den, så mitt tips är väl att använda den stärkande vätskan tills naglarna blivit bättre och sen att man mellan nagellacksanvändningarna använder den igen.



xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0