Avslappnad

Hmm ett tag sedan jag skrev. Men det har faktiskt inte hänt ngt alls. Jag har faktiskt gjort absolut ingenting! Vilke är skönt. Gick till doktorn igen eftersom detta är 5e veckan jag är sjuk och febrig. Visade sig att jag inte var så sjuk, utan mådde dåligt för att jag var väldigt överansträngd. Doctors orders: Ta det lugnt, gör inget, bara vila.
När jag varit hemma och "vilat" har jag stressat över skolan eftersom jag inte haft tillräckligt med tid. När jag blir stressad tycker jag om att träna, det är avslappnande, dock blev jag inte bättre av det.
Men nu börjar jag känna mig mycket piggare och tror jag ska våga mig på en promenad imorgon :)

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0