I'm in hell!

Ja då e man uppe, och jag som INTE skulle jobba denna helg. JAg är fruktansvärt trött och denna dagen kommer inte sluta väl..
Har migrän just nu, fast mina mediciner håller på att börja hjälpa. Dock är det bäst att sova när de gör det. Ska bara jobba 7-10 men ändå! Jag hade behövt sova en dag. Min förkylning är inte alls över som jag trodde och har fortfarande lite feber.
Igår gick jag och Kim till gymmet eftersom jag kände mig bättre, men gud vad ansträngande det var! Fick sluta med en gång, trots att jag knappt ansträngde mig. Nu däremot har min ömma hals och öron blivit värre, så även min näsa. Antar att jag sover för dåligt för att kunna bli frisk..
Har dessutom så mkt skolarbete som hänger över en att det blir stressigt! Trots att jag inte gör annat än att plugga.. men men, får snart ta lite ledigt.

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0