Rastlös

Idag är jag väldigt uttråkad! Gick inte på spinningen i morse eftersom jag inte kunde somna.. Känner dock att ett pass nu hade gjort sig bra.
Ska dock egentligen plugga nu, men nu känner jag att jag inte orkar mer! Längtar till nästa delkurs.. Då vet jag redan vad jag ska läsa till när så kommer jag inte efter på grund av det i alla fall... Mycket bättre när man läser en bok i veckan, istället för som nu, 5 böcker..
Tänkte att jag ska läsa denna boken nu dessa två dagar som är kvar denna veckan, sen blir det instuderingsfrågor och sista boken, som jag redan läst ett antal hundra sidor i ska jag bara snabbt skumma resten, så jag kan svara på frågorna iaf..

Nu måste jag göra ngt förutom att sitta ner..

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0