Träningsdilemma

Sitter just nu och pluggar.. ovanligt :P Tänkte läsa idag med och sen blir det jobba med frågorna.. Längtar tills tentan är över!
Sitter också och funderar över vilket träningspass jag ska ta idag.. Vill egentligen träna spinning (TC Medel) men ser ut som om den blir inställd och eftersom det är sista timmen ikv så måste jag besluta mig innan de andra timmarna börjar. Blir nog TC Bas, ett lättare pass :(. Finns aerobics med, men det har jag aldrig varit på, kommer vara riktigt usel!! haha..
Nåja ska bestämma mig inom tio minuter.. får läsa lite till så länge :P

xoxo Sandra Falconstone

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: tack :)

2010-10-18 @ 22:29:11
URL: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0